Καθώς έκανα μια “βόλτα” στο διαδίκτυο έπεσα πάνω σε ένα αμερικάνικο άρθρο για “την αγορά ή ενοικίαση στόλου”. Τό διάβασα και αποφάσισα ότι θα ήταν χρήσιμο να σας το μεταφέρω μεταφρασμένο ώστε να ρίξετε μια ματιά και σεις…
Η διεύθυνση που βρίσκεται το πρωτότυπο αγγλικό κείμενο είναι: http://www.fleetequipmentmag.com/Item/84471/lease_or_buy_trucks_is_a_change_in_order.aspx
Μέρος 1ο
Πρέπει να επενδύσετε στον εξοπλισμό; Μπορείτε; Σε αυτή την περίπτωση, θα έπρεπε εσείς να μισθώσει ή να αγοράσει τα νέα φορτηγά ή/και τα ρυμουλκά;
Ενώ φαίνεται μια αγορά ‘ταύρων’ στο επόμενο ζεύγος μηνών, όλα τα σημάδια δείχνουν μια οικονομική κατάσταση βελτίωσης, ιδιαίτερα για την μεταφέροντας με φορτηγά βιομηχανία. Παραδείγματος χάριν, ο Κέννεθ A. Turner, Πρόεδρος και CEO, στην εταιρία Equipment Finance & Leasing SunTrust, είπε πρόσφατα: "αρχίζουμε να βλέπουμε τα σημάδια της ανάπτυξης των σωληνώσεων και μια ενίσχυση στις κρατήσεις των τέταρτων τριμήνων που συνδυάζουν να ενθαρρύνουν τον αυξανόμενο τίτλο αισιοδοξίας στον επιχειρησιακό τομέα το 2011, η ανάπτυξη εμφανίζεται να είναι η πιο ‘γερή’ στους τομείς της μεταφοράς με φορτηγό, της τεχνολογίας και της υγειονομικής περίθαλψης."
Και το Associated Press αναφέρει ότι η ζήτηση για το σίδηρο και το χάλυβα αυξήθηκε ένα αιχμηρό 21,7%, αλλά και οι πρώτες ύλες για ένα σύνολο των αγαθών. Το Institute για Supply Management είπε ότι ο δείκτης δραστηριότητας κατασκευής ανήλθε σε 57 το Δεκέμβριο από 56,6 στον προηγούμενο μήνα. Οποιαδήποτε ανάγνωση άνω των 50 δείχνει αύξηση.
Με αυτό υπόψη, ακόμα και εάν σταθμεύουν τα φορτηγά λόγω της φτωχής απαίτησης, περισσότερο από πιθανώς σύντομα θα πρέπει να τα βάλετε πίσω στην υπηρεσία. Θα πρέπει επίσης να κοιτάξετε τις διαδικασίες συντήρησής σας εάν συντηρήσετε τον εξοπλισμό σας, μπορεί σύντομα να είστε στην αγορά για το νέο εξοπλισμό. Όλα τα καλά προβλήματα που έχουν, αλλά αυτό συμβαίνει, θα έπρεπε να μισθώσετε ή να αγοράσετε εκείνο τον εξοπλισμό;
Εκείνη η απόφαση εξαρτάται από πολύ περισσότερο από το μέγεθος της μηνιαίας επιταγής που θα έπρεπε να γράψετε είτε σε έναν εκμισθωτή είτε στο δανειστή. Επίσης για να εξεταστεί στη χρηματοδότηση η πλευρά του καθολικού είναι φορολογική αποταμίευση, η οποία εξαρτάται από το φορολογικό ποσοστό της επιχείρησής σας, καθώς επίσης και η καθαρή παρούσα αξία των χρημάτων —όλα τα θέματα πολύ που αφέθηκαν καλύτερα στο τμήμα χρηματοδότησης ή το φορολογικό σύμβουλό σας απ'ό,τι στους διευθυντές στόλου. Μπορείτε, εντούτοις, να πάρετε μια καλή σύγκριση των αναμενόμενων απαιτήσεων μετρητών εναντίον τον εξοπλισμό από τους υπολογιστές διαθέσιμους στο διαδίκτυο. Παραδείγματος χάριν, πηγαίνετε σε μίσθωση-εναντίον- buy.com και συμπληρώστε τα κενά.
Ιδιωτικές διαδικασίες στόλου
Ενώ υπάρχουν πολλοί στόλοι που λειτουργούν με ένα μίγμα μισθωμένου και κύριου εξοπλισμού, οι περισσότερες διαδικασίες είτε ιδιόκτητος είτε μισθώνουν την πλειοψηφία, εάν όχι όλος, ο οδικός εξοπλισμός τους τουλάχιστον. Εάν είστε κύριος αυτήν την περίοδο του στόλου σας και είναι περισσότερο από μερικοί φορείς στο μέγεθος, έχετε ήδη τις εγκαταστάσεις συντήρησης διαθέσιμες σε σας, είτε είστε κύριος. Εάν μισθώνετε αυτήν την περίοδο το στόλο σας, δεν είναι πιθανό να ενδιαφερθείτε για την οικοδόμηση των εγκαταστάσεων καταστημάτων και τη μίσθωση ενός πλήρους προσωπικού συντήρησης, ακόμα κι αν ήταν δυνατό να βρεθούν οι καταρτισμένοι διευθυντές και οι τεχνικοί.
Οι ιδιωτικοί στόλοι είναι πάντα η αρχική βάση πελατών των μεγάλων επιχειρήσεων μισθώσεων. Γενικά, οι εταιρίες που ασχολούνται με τη λιανική, χονδρική, υπηρεσία, την ανάγκη διαδικασιών κατασκευής κ.λπ. συχνά αφιέρωσαν τους πόρους μεταφορών αλλά αναγνωρίζουν ότι δεν είναι, και δεν θέλουν να είναι, στην επιχείρηση μεταφοράς με φορτηγό. Αν και υπάρχουν αμέτρητοι χειριστές για-μίσθωσης που προσφέρουν την άριστη υπηρεσία σε τέτοιες επιχειρήσεις, πολλές από αυτές τις εταιρίες πρέπει να έχουν τον καθημερινό έλεγχο των φορτηγών που χρησιμοποιούν.
Οι ιδιώτες στόλου θέλουν γενικά τα φορτηγά για να είναι διαθέσιμα όποτε η μεταφορά απαιτείται για να συνεχίσει τις αρχικές επιχειρησιακές δραστηριότητές τους. Επιθυμούν συχνά να χρωματίσουν το μήνυμα επιχείρησής τους στα φορτηγά που χρησιμοποιούν. Συμπαθούν επίσης την ιδέα να ξέρουν ακριβώς τι οι μηνιαίες δαπάνες τους για τα φορτηγά, ένας αριθμός που μπορεί επομένως να ενσωματωθεί εύκολα στα γενικά έξοδά τους. Εντούτοις, δεν θέλουν να είναι αρμόδιοι για τη συντήρηση του στόλου τους ούτε μπλοκάρουν τους οικονομικούς πόρους για να αγοράσουν τα φορτηγά που θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν καλύτερα για να χρηματοδοτήσουν ή να επεκτείνουν τις αρχικές επιχειρήσεις τους.
Ο κος Conklin, ένας εμπορικός ηγέτης στη Γερμανία Capital, αντηχεί αυτό, που λέει, "Companies ότι ο εξοπλισμός πρέπει να εξετάσει τους κινδύνους χρησιμοποίησης προτερημάτων. Για τους στόλους, ένα κοινό παράδειγμα αυτού του τύπου κινδύνου είναι μέσα κάτω - ή υπερεκτιμώντας τα μίλια που θα τρέξουν πέρα από μια πενταετή μίσθωση για κάθε φορτηγό στο στόλο. Για να διαχειριστούν αυτόν τον κίνδυνο και τις χαμηλότερες γενικές λειτουργικές δαπάνες στόλου, οι στόλοι πρέπει να θεωρήσουν μια μίσθωση που μετριάζει τις υπερβολικές δαπάνες απόστασης σε μίλια επιτρέποντας τις επιστροφές στις υποχρησιμοποιούμενες μονάδες."
Ο Flynn είπε, "εξετάζουμε όλες τις μετρικές για να περιλάβουμε την υποτίμηση επιδομάτων και τις λειτουργικές δαπάνες, προσπαθώντας να εστιάσουμε στη μίσθωση του εξοπλισμού από το μίλι, έτσι ένας στόλος μπορεί να πάρει το πλήρες πλεονέκτημα από ένα φορτηγό."
Στόλοι για-μίσθωσης
Εάν ενεργοποιείτε έναν στόλο για-μίσθωσης αυτό, είναι πλέον πιθανός ότι διαχειρίζεστε τη συντήρησή σας, είτε στο κατάστημά σας με το προσωπικό σας, είτε έχετε συμβληθεί με μια εξωτερική εταιρία να κάνετε τη συντήρησή σας σύμφωνα με τις προδιαγραφές σας. Κατά συνέπεια, όταν πρόκειται στην αγορά για το νέο εξοπλισμό να αυξήσετε το στόλο σας ή να αντικαταστήσετε τα παλαιότερα οχήματα, είναι πιθανότερο να επιλέξετε μια αγορά πέρα από μια μίσθωση.
Οι πεπειραμένοι διευθυντές στόλου καταλαβαίνουν τις διαδικασίες τους και τον οδικό εξοπλισμό που θα εξυπηρετήσουν καλύτερα τις ανάγκες τους. Τα αρχεία συντήρησης παρέχουν σε τους τα στοιχεία των καλύτερων προδιαγραφών οχημάτων για την ιδιαίτερη εφαρμογή του στόλου τους. Μια αγορά επιτρέπει στο στόλο για όχι μόνο να καθορίσει με ακρίβεια τα specs της, αλλά για να έχει πραγματικά την πολλαπλάσια προσφορά προμηθευτών στην επιχείρησή τους. Δεδομένου ότι οι εκμισθωτές έχουν κανονικά ένα μάτι προς την υπόλοιπη αξία, μπορούν να είναι κάπως απρόθυμοι να παρέχουν σε ένα όχημα τα specs που είναι από το τhe ordinary.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου