Συνέχεια του άρθρου…από… http://triktruck.blogspot.com/2011/03/blog-post_17.html
Το καλύτερο και των δύο επιλογών
Ενώ οι περισσότεροι operators στόλου είτε αγοράζουν είτε μισθώνουν τον εξοπλισμό τους λόγω των πλεονεκτημάτων που προσφέρονται από τους δύο τρόπους απόκτησης, μπορούν να διαπιστώσουν ότι ένας συνδυασμός των δύο να προσφέρει τα πλεονεκτήματα. Δεν κάνει καμία διαφορά πώς ένας στόλος αποκτά τα νέα προτερήματα, εκείνα τα προτερήματα πρέπει ακόμα να ρυθμιστούν. O Darry stuart, Πρόεδρος και CEO DWS Fleet Management Services, παρατηρεί: "Όταν εσείς μισθώνετε τα οχήματα, δεν σημαίνει ότι μπορείτε να σταματήσετε εκείνα τα προτερήματα. Το τμήμα συντήρησης μιας μίσθωσης είναι για την κανονική συντήρηση, όχι για τα προβλήματα που προκαλούνται από την κατάχρηση ή τα ατυχήματα. Μισθώνοντας τις επιχειρήσεις δεν πρόκειται να πληρώσει για την ανικανότητά σας να διαχειριστείτε τα μισθωμένα προτερήματα με έναν τρόπο που αποκλείει την ανάγκη να γίνουν οι επισκευές."
Υπάρχουν καταστάσεις που μπορούν να το καταστήσουν συμφέρον για τους ιδιωτικούς στόλους που μισθώνουν κανονικά για να αγοράσουν κάποιο εξοπλισμό και να το διατηρήσουν σε έναν αντιπρόσωπο ή έναν ιδιωτικό προμηθευτή συντήρησης. Παραδείγματος χάριν, οι ιδιωτικοί στόλοι συχνά εντοπίζουν τα φορτηγά τους στις μακρινές θέσεις που να μην έχουν οποιεσδήποτε από τις εγκαταστάσεις υπηρεσιών του εκμισθωτή τους εδώ κοντά αλλά έχουν έναν αντιπρόσωπο ή μια εμπιστευμένη δυνατότητα επισκευής συντήρησης στην περιοχή. Σε αυτή την περίπτωση, μπορεί καλά να είναι συμφέρον για το στόλο να αγοραστεί ο εξοπλισμός για να εξυπηρετήσει τους πελάτες τους σε εκείνη την θέση. Οι χαμηλές διαδικασίες απόστασης σε μίλια επίσης να τον βρούν καλύτερα στην αγορά. Ο Flynn Advantage στόλου είπε, "ένας στόλος που ενεργοποιεί έναν χαμηλό στόλο απόστασης σε μίλια είναι καλύτερος όντας κύριος του εξοπλισμού του. Οι υψηλοί χειριστές απόστασης σε μίλια είναι καλύτερη μίσθωση."
Οι στόλοι για-μίσθωσης, για παρόμοιους λόγους, επίσης να το βρούν συμφέρον να μισθώσουν μερικοί από τον εξοπλισμό τους. Παραδείγματος χάριν, ένας στόλος για-μίσθωσης, ιδιαίτερα ένας που περιλαμβάνεται σε διαδικασίες P&D, να βρεί τις επιχειρησιακές ευκαιρίες στις θέσεις έξω από την κανονική σειρά διαδικασιών του. Μια τέτοια ευκαιρία είναι πιθανό να περιοριστεί επίσης για να ανοίξει μια δυνατότητα συντήρησης στη νέα θέση, έτσι η μίσθωση είναι μια δυνατότητα. Stuart είπε: "η Regional που μισθώνει τις επιχειρήσεις διαχειρίζεται συχνά τις εταιρίες τους με μια καλή κατανόηση και μια απάντηση στις ανάγκες των πελατών τους. Ο νομισματικός αντίκτυπος είναι συχνά λιγότερο σημαντικός σε αυτές τις επιχειρήσεις από αυτός που είναι για τους υπηκόους."
Κράτηση των βιβλίων
Όπως κάποιος να αναμείνει, υπάρχουν πολλά είδη μισθώσεων. Γενικά, μπορούν να διαιρεθούν σε κύριες μισθώσεις, που είναι ουσιαστικά ένας τρόπος να αγοραστεί ένα όχημα με τα προτερήματα που φέρονται στους ισολογισμούς, και λειτουργικές μισθώσεις, το είδος που χρησιμοποιείται σχεδόν πάντα από τους χειριστές στόλου, που προσφέρουν μια πλήρη σειρά υπηρεσιών εκμισθωτών, συμπεριλαμβανομένης της συντήρησης. Μόνο το τελευταίο σας προσφέρει την ευκαιρία να λάβει την off-balance επεξεργασία φύλλων. Τέτοιες μισθώσεις πρέπει να συμμορφωθούν με τους όρους που περιγράφονται από το Financial Accounting Standards Board. Η μίσθωση θα πρέπει να κεφαλαιοποιηθεί στον ισολογισμό εάν οποιαδήποτε από τα ακόλουθα τέσσερα κριτήρια ικανοποιούνται:
1. Η παρούσα αξία των ελάχιστων πληρωμών μισθώσεων στην αρχή του όρου είναι ίση με ή υπερβαίνει 90% της ιδιοκτησίας.
2. Η μίσθωση περιέχει μια επιλογή αγορών συμφωνίας.
3. Η μίσθωση μεταφέρει αυτόματα την ιδιοκτησία της περιουσίας στο μισθωτή μέχρι το τέλος της μίσθωσης.
4. Ο όρος μισθώσεων είναι ίσος με 75% ή περισσότερων της κατ' εκτίμηση οικονομικής ζωής του προτερήματος.
Υπάρχει η πιθανότητα ότι οι αλλαγές στις τυποποιημένες πρακτικές λογιστικής θα αποκλείσουν την ευκαιρία των επιχειρήσεων να κρατήσουν τα μισθωμένα προτερήματα από τους ισολογισμούς τους. Σύμφωνα με Olen Hunter, διευθυντής των πωλήσεων για PacLease, "θα υπάρξουν απαιτήσεις φύλλων-ΙΣΟΡΡΟΠΊΑΣ που πηγαίνουν προς τα εμπρός."
Υπάρχει μια άλλη ανάπτυξη που έχει επιπτώσεις πολύ στις τρέχουσες πρακτικές λογιστικής. Για να βοηθήσει να υποκινήσει την οικονομία, ο Πρόεδρος υπέγραψε το Tax Relief, Unemployment Insurance Reauthorization και Job Creation Act του 2010 τον περασμένο Δεκέμβριο. Αυτή η νομοθεσία παρέχει ένα επίδομα υποτίμησης 100% για τον κύριο εξοπλισμό που τοποθετείται στην υπηρεσία μετά από τις 8 του Σεπτεμβρίου ..2010 μέχρι τις 31 του Δεκ., το 2011. Για τον εξοπλισμό που τοποθετείται στην υπηρεσία μετά από τις 31 Δεκεμβρίου ..2011 και μέσω τις 31 του Δεκ. ..2012, ο λογαριασμός επιτρέπει το επίδομα υποτίμησης 50%. Ισχύει για το νέο εξοπλισμό μόνο.
Ενώ αυτό είναι μια σημαντική ανάπτυξη για οποιοδήποτε στόλο στην εξέταση της αγοράς των νέων φορτηγών, επίσης θα καταστήσει τη μίσθωση ελκυστικότερη. Ο Flynn Advantage είπε: "Αυτό θα είναι ένας βραχίονας για τη μίσθωση. Οι επιχειρήσεις που μπορούν να χρησιμοποιήσουν αυτών γράφουν ότι offs είναι οι μεγαλύτερες τράπεζες —ιδρυμάτων, ασφαλιστικές οι εταιρείες κ.λπ.... Συσκευάζουμε επάνω την αξία $20, $30 και $40.000.000 των μισθώσεων και μεταφέρουμε την ευεργετική ιδιοκτησία στους χρηματοδοτικούς οργανισμούς που μπορούν να χρησιμοποιήσουν την υποτίμηση. Στην ανταλλαγή, παίρνουμε τα μειωμένα ποσοστά στο κόστος των κεφαλαίων. Ο καθένας στη βιομηχανία πρέπει να συνειδητοποιήσει ότι το κόστος των κεφαλαίων σε αυτές τις συναλλαγές πρόκειται να μειωθεί σημαντικά λόγω αυτού."
Κατώτατη γραμμή; Κάνετε την εργασία σας. Εάν πρόκειται να αποκτήσετε το νέους εξοπλισμό και κανονικά τη μίσθωση, εξετάστε μια αγορά. Εάν αγοράζετε κανονικά, εξετάστε μια μίσθωση. Μια αλλαγή στον τρέχοντα τρόπο απόκτησής σας να είναι ευεργετική. Σε καθεμία περίπτωση, σιγουρευτείτε ότι εκμεταλλεύεστε πλήρως όλες τις οικονομικές δυνατότητες διαθέσιμες στο στόλο σας.
Η διεύθυνση που βρίσκεται το πρωτότυπο αγγλικό κείμενο είναι:
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου